1. Avtaleinngåelse
Ved bestilling mottar kunden en ordrebekreftelse per e-post som oppsummerer produktet som kunden har kjøpt. Avtalen bekreftes og godkjennes av kunden når kunden har gjennomført betaling via nettsiden
2. Handlingsplan og verktøy
Ved bestilling mottar kunden en ordrebekreftelse per e-post som oppsummerer produktet som kunden har kjøpt. Avtalen bekreftes og godkjennes av kunden når kunden har gjennomført betaling via nettsiden
3. Endringer
4. Konfidensialitet, lagring og utlevering av data
4.2 Klikko ApS oppbevarer kontrakter, rapporter og, etter Klikkos skjønn, materiale brukt til dette, i 6 måneder etter levering.
4.3 Levering av våre produktdata og informasjon om arbeidsprosesser til kunder er forbeholdt kunder og kan ikke videreformidles til tredjeparter som anses å være konkurrerende virksomheter.
5. Løpetid, fakturering og oppsigelse
5.2 Avtalen starter først når betalingen er gått gjennom og registrert hos Klikkos bank.
6. Priser og betalingsbetingelser
7. Garantier, klager, forbehold, ansvar og spesielle betingelser:
7.2 Dersom kunden ønsker å påberope seg en mangel i forhold til den kjøpte tjenesten, må kunden reklamere skriftlig til Klikko ApS umiddelbart etter at kunden har – eller burde ha – fått kjennskap til mangelen, ellers mister kunden retten til å mangel gjelder. Ingen reklamasjon senere enn 8 dager fra kjøpsdato anses som rettidig.
7. Garantier, klager, forbehold, ansvar og spesielle betingelser:
7.2 Dersom kunden ønsker å påberope seg en mangel i forhold til den kjøpte tjenesten, må kunden reklamere skriftlig til Klikko ApS umiddelbart etter at kunden har – eller burde ha – fått kjennskap til mangelen, ellers mister kunden retten til å mangel gjelder. Ingen reklamasjon senere enn 8 dager fra kjøpsdato anses som rettidig.